loading...
Cyber-sites
پس زمینه سایت


لطفا رنگ پس زمینه سایت را انتخاب کنید:


 

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 108 egcs
ehsan بازدید : 90 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

 

Active@ File Recovery    نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ehsan بازدید : 44 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 

ehsan بازدید : 53 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (1)

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.43

 


Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ehsan بازدید : 36 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117


 KMPlayer   بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ehsan بازدید : 34 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Wise Program Uninstaller حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Wise Program Uninstaller 1.59.78

 

 

Wise Program Uninstaller  نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

 

 


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ehsan بازدید : 20 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

photoshop فتوشاپ قابل حمل Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Extended Final Portable

 

 

یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ehsan بازدید : 79 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. سایبر سایت همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ehsan بازدید : 26 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

Mozilla Firefox  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

 

 

Mozilla FireFox  یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ehsan بازدید : 25 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

easeus data recovery wizard professional بازیابی حرفه ای اطلاعات EaseUS Data Recovery Wizard 7.0 Pro

 

 

EaseUS Data Recovery Wizard   نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی فایل ها،اطلاعات و پارتیشن های از بین رفته می باشد و در زمینه ریکاوری بسیار قدرتمند و از شرکتی معتبر ارائه شده است. این نرم افزار حرفه ای میتواند نسبت به ریکاوری اطلاعات از بین رفته برروی انواع هارد دیسک ها،حافظه های فلش usb،کارت های حافظه و هارد دیسک های قابل حمل اقدام نماید. با پشتیبانی از انواع فایل های عکس،ویدیو،اسناد،ایمیل ها و دیگر فایل ها که مسلماً امکان ذکر تمامی آنها نیست ، این نرم افزار میتواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعاتتان اقدام کند. مهم نیست اطلاعاتتان به چه طریقی از بین رفته باشند. از پاک کردن های معمولی با delete یا shift delele تا فرمت شدن و پارتیشن بندی و از بین رفتن پارتیشن و یا نصب مجدد ویندوز گرفته تا کرش شدن یا ویروسی شدن و از بین رفت اطلاعات ، این نرم افزار میتواند تمامی آنها را ریکاوری کند. نرم افزار دارای ۳ روش بازیابی اطلاعات می باشد. Delete's File Recovery که برای یافتن فایل های حذف شده با قابلیت وارد کردن فرمت،حجم یا قسمتی از نام فایل ها می باشد که بدین ترتیب سرعت عمل برای بازیابی افزایش می یابد ، برای مثال کاربر فقط میخواهد ویدیوهای با فرمت mkv را بیابید. قابلیت مشخص کردن تاریخ نیز میسر خواهد بود. روش بعدی  Complete Recovery نام دارد برای بازیابی کلی هارد دیسک می باشد که در مواقع نصب سیستم عامل جدید مناسب خواهد بود. Partition Recovery روش سوم است که برای مواقعی که پارتیشن ها را از دست داده اید مناسب خواهد بود. نرم افزار از انواع فایل سیستم ها نظیر FAT12, FAT16, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2/EXT3 پشتیبانی می نماید و همچنین انواع هارد دیسک ها و دستگاه های ذخیره سازی توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. لازم به ذکر است که هارد دیسک های بالای ۸ ترابایت نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند و قابل ریکاوری هستند. به این نکته توجه کنید که پس از دست دادن اطلاعاتتان نسبت به کپی اطلاعات جدید اقدام نکنید تا ریکاوری موفق تر انجام شود.

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ehsan بازدید : 20 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

SoftwareNetz Calendar انجام امور روزانه SoftwareNetz Calendar 3.11

 

 

  SoftwareNetz Calendar  نرم افزاری کاربردی برای یادآوری امور و کارهای شخصی و شغلی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند با برنامه ریزی روی تقویم در زمان فرارسیدن موعد آنها با هشدار مطلع شود و بدین ترتیب هیچ کاری را از دست ندهد. برنامه ریزی ویژه برای مطلع شدن از تولد عزیزان نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. این نرم افزار با نمایش تقویم های مختلف روی صفحه دسکتاپ امور را یادآوری می نماید. کاربر میتواند برای هر روز یک متن یا کار مشخص نماید تا قبل و در روز فرارسیدن آن روز نرم افزار متن و کار رو به یادآوری نماید. قابلیت چسباندن برگه های کاغذی مانند به روی صفحه دسکتاپ همانند برگه هایی که افراد برروی میزهای کارشان می چسباندن ولی اینبار به صورت مجازی و در روی صفحه دسکتاپ قابلیت جالب دیگر نرم افزار محسوب می شود.

 


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


ehsan بازدید : 21 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

child lock قفل خودکار و دستی موس و کیبرد Child Lock 1.99

 

Child Lock   نرم افزاری مناسب جهت قفل کردن موس و کیبرد به صورت اتوماتیک یا دستی می باشد. این نرم افزار کوچک و با دسترسی سریع پس از نصب در قسمت system try (کنار ساعت ویندوز) فعال شده و به راحتی قابل دسترسی است. این نرم افزار به صورت کامل موس و کیبرد را قفل می کند تا از دسترسی کودکان جلوگیری کند. دارای ۲ حالت اتوماتیک و دستی است که حالت اتوماتیک پس از ۱۰ دقیقه فعال می شود،موس و کیبرد را قفل می نماید. حالت دستی نیز با فشردن دکمه Lock موجود در محیط نرم افزار فعال می شود. البته دارای ۲ حالت دیگر نیز است که زیاد کارآمد نیستند. برای باز شدن قفل نیز کافی است کلید ترکیبی Alt+End یا Alt+Home را بفشارید. توجه کنید که هیچ یک از امکانات این نرم افزار قابل ویرایش نیست و تنها از امکانات نامبرده میتوانید استفاده نمایید.

 


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ehsan بازدید : 14 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 Professional Plus Preview نسخه آزمایشی و قابل استفاده آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده منتشر می باشد. که در این نسخه آفیس نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint و OneNote منتشر شده است. این نسخه نمایشی آفیس در واقع در جهت اهداف ویندوز ۸ جلو می رود. همانطور که میدانید در ویندوز ۸ رابط کاربری لمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در آفیس ۲۰۱۳ نیز این مسئله کاملا مشهود است.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد.

 

http://sabood.ir/wp-content/uploads/Office-2013-Logo.jpg

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت چیست؟
    اطلاع رسانی
    اخبار:

    1 - برای عضویت در سایبرسایت
    بروی لوگوی عضویت در قسمت
    بالای سایت کلیک کنید و
    مشخصات خود را کامل وارد کنید!


    2- چت روم سایبرسایت به زودی افتتاح
    خواهد شد!


    3- لوگو اصلی سایبر سایت :


    برای دریافت لوگو در سایز بزرگتر روی لوگو کلیک کنید!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 8,011